VIKTIG INFORMASJON I HØYSESONGEN HALLOWEEN & OKTOBERFEST:
BEKLAGER - DET ER SVÆRT VANSKELIG Å FÅ TAK I OSS PGA HØY KUNDEPÅGANG I ALLE VÅRE BUTIKKER.
BÅDE EPOST HENVENDELSER OG TELEFON TIL BUTIKKENE ER OVERBELASTET - VI HAR IKKE SJANGS Å BESVARE ALLE SPØRSMÅL DESSVERRE :-(
VI MÅ DESSVERRE PRIORITERE KUNDENE I BUTIKKENE, FØR TELEFONHENVENDELSER.
DET BESTE ER AT DU KOMMER TIL EN AV VÅRE BUTIKKER, HVIS DU HAR MULIGHET, SÅ HJELPER VI DEG GJERNE.
GJELDER HENVENDELSEN RETUR AV NETTORDRE?
SEND RETUREN I POSTEN, MEN HUSK Å MERKE MED NAVNET DITT OG ORDRENUMMERET DU MOTTOK I ORDREBEKREFTELSEN.
VI REFUNDERER STRAKS RETUREN ER GODKJENT OG BEHANDLET HOS OSS. BESTILL PÅ NYTT.
RETURADRESSE:
MYE MORO AS
PLOGVEIEN 6
0679 OSLO
VIKTIG! MERK MED VÅRT ORDRENUMMER SAMT DITT NAVN.
Meldingen din er sendt. Vi vil ta kontakt så snart som mulig.
Noe gikk galt, vennligst prøv igjen eller kontakt oss på telefon.
For å sende en melding til oss, vennligst fyll ut skjemaet nedenfor og klikk send